Zumrod

Alla inlägg under juni 2012

Av Zumrod - 30 juni 2012 20:43

 Heej !! Ni undrar säkert vrf jag e glad?? För att jag kommer åka till USA :) och jag kommer säker träffa jätte många 

 kändisar. Jag vill åka till Hollywood, New York, Los Angeles, Las Vegas, Chicago, Texas och Florida, Virginia.

jag vet inte hur Virginia stavas men jag tror att man stavar det så!! 

Dem som jag sa var dem ända ställen som jag vet i USA! hahaha!

Men problemet e att hur kommer jag gå i skolan! jag kan inte så bra Engelska,, det är Darför.

Men jag kommer säkert över det för jag gjorde det i sverige! igentligen kommer inte jag härifrån utan jag kommer från Irak!

Men jag kom till sverige när jag var 6 år, och nu är jag 10! jag kommer o fylla 11, 

21 September! 

Jaha.. nu har jag berättat om mitt Liv! :)!

Tack för att ni läste mitt inlägg!

o Juste glömmde en sak! Zenadya Och Bella Thorne Gör en ny Musik Video!

Men jag vet inte vad låten heter eller någonting!! de d ända jag vet är att dem gör en ny musik video! :) 

Nu Måste jag gå! ska kolla på film som heter Bebo o beshir!

konstigt namn va! haha Måste Gå!

hej då PUSS & KRAM   ..  // Zumrod<33

:)

Av Zumrod - 30 juni 2012 16:30

Heeej !! I den här videon e jag med :) Vi hade en danstävling i min skola. 

Vi hade jätte kul och vi kom 2:a. Hoppas ni gillar videon  

 PUSS & KRAM  // Zumrod <33

Av Zumrod - 30 juni 2012 15:52

 Det här är Zendaya & Bella  <3 Jag älskar dom jätte mycket och jag är ett stor fan. 

 Just nu sitter jag och har inget o göra !! 

 Men jag e jätte glad för att typ om 2 veckor ska jag åka till USA :) 

 

 Det här är Zendayas och Bellas video 

 

PUSS & KRAM   // Zumrod <33

 

 

Av Zumrod - 30 juni 2012 12:17

Heeej! det här är Zumrod. Jag är hem hos min kusin och jag ska sova över dom idag. 

Det kommer bli kul :) Jag hopppas att ni gillar min blogg och snälla kan ställa frågor till mig

 

PUSS & KRAM // Zumrod <33



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tja Tja! det här är Zumrod. jag ser inte ut såhär men jag älskar dem här tjejerna Dem heter Zendaya och Bella! den här bloggen kommer och handla om dem och Mig!
Njut Och Läs Denna Blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards